Sunshine

Nuuuu blir det Vampire Diaries!
Har inte kollat på det på hela veckan. Dåligt, riktigt dåligt.
Jaja, ikväll var Joel, Oscar och Kimman här. Hokus pokus sa de, vips så var dom inne i mitt rum! Haha, lite förvånad eller? Jaja, vi "kollade" på film iallafall.
Det blev ingen bio imorgon, Fanny hade ridlektion imorgon och det blev så himla sent annars, vi får ta det på nästa lediga dag istället. ;)
Tomas skrämde livet ur mig nyss, såg bara en person vifta med händerna utanför mitt rum och så flög jag till. Hade visst glömt stänga dörren, oups.. Var väl i andra tankar ;)
Hahaha, varför skriver jag ens det här? Moget Sofie, väldigt moget.
 
Imorgon ska jag sova, sova och återigen sova. Sa jag sova? Nämnde jag sova? Hörde jag sova? Skrev jag sova? 
Hahaha, jag skojar bara, vilket liv jag har.
ha det gööött, puss
 
gammal bild på bebis.
 
//sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0