8C - 9C

Det ska bli oehört skönt med sommarlov, även om det känns som att det inte är sommarlov.
Sova länge på dagarna, inga krav och bara chill. Men jag kommer sakna de personer som jag inte lär träffa under sommarlovet också.
Men jag vet inte, detta året har gått så himla snabbt. Känns som att jag började sjuan nyss.
8:an har faktiskt varit riktigt bra, det var jobbigarei 7:a men nu har allt verkligen rullat på. Har kommit närmare vissa vänner, men även glidit ifrån andra lite. Som sagt, det var ju ny klass eftersom att de gjorde 3 klasser istället.
Men jag vill inte börja nian. Vill inte gå skilda vägar med mina vänner, vill inte bli vuxen. Men man kan ju inte direkt stoppa det, right?
Men jaja, nu är det sommarlov så nu ska jag inte tänka på skolan! :D



Fina 8C - 9C

Och mina betyg ;)
Hade kunnat göra bättre ifrån mig på ganska många, men äsch, får jag bara godkänt så är jag nöjd och ska verkligen plugga sen i nian.





//Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0