1 - En kort beskrivning om mig och mitt liv

1 - En kort beskrivning om mig och mitt liv
-
-
-
Hmm, vad ska jag säga?
-
Jag föddes 19 oktober 1997, alltså är jag snart 15 år. Jag är mellan lång ( enligt mig ), runt 156 skulle jag tro, varken tjock eller smal. ( Om man kan säga så )
Jag har ljusbrunt hår och ganska så kort. Jag är väldigt snäll, men jag tror att det är många som ser mig på olika sätt. T.ex att jag har damp ( har väldigt mycket energi ), att jag är lugn, blyg och allt. Men jag kan liksom skifta humör hur enkelt som helst, så det är förståerligt. ;) Jag har mitt humör, men jag spelar alltid glad även om jag inte är det. Folk ser mig någon som en väldigt glad tjej iallafall. ;)
-
Mina föräldrar skiljde sig när jag var runt 3 ungefär, och sen dess har jag levt i flera olika hus men alltid hos Kulltorp både hos mamma och pappa. Jag har fyra syskon, 2 katter, en kanin och 3 hästar. Har haft massor med andra djur, men som vi sålt eller som avlidit.
Mitt största intresse har alltid varit hästar, till och från. Har även spelat fotboll, men det spelar jag inte längre.
Ger man en kamera i min hand så kommer minnet vara slut inom kort, därför är det bra om man påminner mig om att andra bilder ska få plats också. :) Är tyvärr inte så mycket med kompisar längre, men jag har helt enkelt inte tid.
-
-
-
Och ja, det var lite om mig som alla troligen visste, men skitsamma!



Och jag har ett snett leende, sexigt va? :*
( haha, jag mååste börja bjuda lite mer på mig själv )



//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0