3 - Min pojkvän ( eller framtida ;) )

3 - Min pojkvän ( eller framtida ;) )
-
-
-
Alltså, jag har ju ingen pojkvän men jag skriver om min ( förhoppningsvis ) framtida! ;) Eller "drömkille?" jaja. xd
-
Okej, för det första så ska han vara sådär gullig i sättet. Skriva söta sms, ringa och så. Han MÅSTE kolla på alla söta romantik filmer med mig, han ska följa med mig till stallet ( ;) ) och bara vara sådär jävla bra. Typ en sån kille i alla kärleks filmer, fast ja det ska ju vara längre. ;) Liksom, tänk att ha en kille som Edward Cullen, EHE.
Nej, men ni vet sådär övergullig så man bara döör.
-
Sen, alltså han måste ju inte vara assnygg/söt, men alltså det är klart att utseendet spelar lite roll. Inte en sån jättestor roll, men liksom ser jag en assnygg kille så blir ju mitt intersse genast större.
-
Missförstå mig inte, alla är fina på sitt egna sätt, men jag tror att ni förstår mig.
-
Nej, snygg, gullig, och bara sådär jävla bäst!
-
-
-
Liksom, vilken tjej hade tackat nej till en kille som såg ut såhär?!



Sååå, ja min drömkille, typ. Haha, vet inte hur man ska beskriva egentligen, men ja vem vet, min framtida kille kanske blir helt som jag inte tänkt mig alls, jag bara fall in love och sen sitter jag där med en biffig, tatuerad, hård och tuff kille ? ;)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0