7 - Min bästavän

7 - Min bästavän
-
-
-
Alltså, detta är riktigt svårt, haha. Jag har otroligt bra vänner, många som bara är mina vänner och många som står mig riktigt nära, Fanny är en bl.a. och många till. Därför är det svårt att bara nämna en.
-
Laura Aakilde, henne träffade jag faktiskt över internet.
Jag vet inte vad som hände, men det första så började vi bråka för hon sa " Mina hästar är bäst! " Så började jag självklart säga; Dina hästar är inte alls bäst, det finns många andra som kan göra mycket mer än vad dem kan göra.
Haha, ja så fortsatte vi sådär.. Men, vi började iallafall snacka väldigt mycket, och väldigt länge. Efter typ 3 år, så stod vi riktigt nära varandra. Vi snackade varje dag, och ja. Denna sommaren så träffades vi, för första gången.
Fyfan vad roligt vi hade.
Vi snackade i timmar och skrattade så att vi höll på att dö. Självklart har vi haft våra brister och bråk, men vi blir alltid vänner efteråt.
Vi har träffats ett par gånger till också, men annars håller vi kontakten över datan. Självklart ska vi träffas snart igen, förhoppningsvis kommer hon till mig på påsklovet! :D
-
Men Laura, hon är verkligen en av de bästa vännerna jag har.
Hon frågar alltid hur jag mår, och hon bryr sig alltid. Hon vet exakt hur jag funkar och är, hon klagar aldrig på mig hur jag än är, dampig eller lugn. Hon lyssnar alltid på mig, hon finns alltid för mig. Hon får mig verkligen att kämpa, och hon har tagit igenom mig svåra tider och hon är bara så jävla allmänt bäst!
Skulle aldrig klara mig utan henne, vi har alltid så jävla kul och annars snackar vi i timmar. Kan snacka med henne om precis allting! Nej, en vän som Laura borde alla har. Du är guldvärd vännen!
-
Just nu är hon i spanien och göttar sig också, huuh !








En grym ryttare är hon också!

Trots att hon bor i Vetlanda, så vet jag att våra vänskap klarar det!


//Sofie


Kommentarer
Postat av: emma.

OJ, tog du henne före fanny!? :O

2012-03-20 @ 21:53:04
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: Laura

Jag älskar dig så underbart mycket världens bästa vän! Finns ingen som du! Och utan dig hade jag inte varit så stark som jag är idag! Ingen Laura utan sin Sofie! Puss älskar dig! <3

2012-03-22 @ 20:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0