Broken

Hallojs!
-
Min data är helt sönder, nu stängs den av också. Jaja, den lär väl bara sluta funka när som helst.
Vet inte, jag ska spara till en systemkamera, iphone eller data. Jag tror det lutar mot en systemkamera faktiskt.
Jaja, det mesta av plugget blev klart igår och la mig tidigt. Vaknade redan vid 9 idag (!!) men har inte gjort någonting. Har ingen data och ska rida lite senare. Vad gör man utan sin data, seriöst, i en skithåla som Kulltorp?
Jaja, så nu vet ni ju varför det inte blir så mycket bloggning om min data fortsätter såhär.
-
Fick förresten reda på att Breaking Dawn part 2 trailern kommer ut om typ en vecka, OMG !!
Fyfan vad jag längtar efter att få se den filmen, SJUKT.



//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0