Dagens galna ridpass

Idag blev det uteritt med Fanny & Sunny.
Prince skötte sig såååå jävla bra. Inget stopp eller bråk. :'D
Vid den första galoppsträckan så tog han galopp, åååh så glad jag blev. Det gick jävlar så fort, jag bara såg hur vi lämnade Fanny och Sunny bakom oss. Seriöst, helt jävla sjukt. Men hade inget direkt att säga till om, Prince bara ; wiiho, springa!!
Jaja, sen vid den sista galoppsträckan så tog han asfin galopp, fattade flera gånger då han avbröt någon gång, och sen hoppade vi typ över småträd som låg över marken, gick asbra. Dessutom hade en sån fin galopp jag kunde kontrollera, åh min älskade häst!
Dock fick jag se hans " hej jag tror jag är hingst -hingstiga - sida "idag.
Det var några valackar ( hingstar kanske haha ) på andra sidan staketet vi red jämsides med. Prince skrapade jättemycket med hoven, böjde på nacken och skriade sådär utmanade. Hoppade lite i luften och så. Hade jag inte fått bort honom hade han troligen sprungit rakt genom staketet och gett den andra hästen stryk, seriöst haha.. Jaja, han är lite sent kastrerad.. ;)
Jaja, är så otroligt jävla nöjd, både jag och Prince behövde att ha så kul. Jag älskar dig min Prince!


Bild från dagen, min finaste.

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0