Don't judge me by my past, I don't live there anymore.

Hallojs!
-
Skolan var helt okej idag. Men imorgon är det Tisdag, Tyska och Gympa, det kan inte bli värre.
Anyway, konfa efter. Haha, lilla cpiga jag som vanligt! Vi ska iallafall ha gudtjänst på söndag, vi konfirmander. Kommer bli kaos, haha.
Jaja, på vägen hem gick jag förbi stallet och hälsade på mina små älskade hästar. Världens finaste är dem.
Nu ska jag kolla Wildfire, och bara ha det allmänt gött.
Ha det!


bild från förra fotograferingen.
Btw, så fotar jag och Fanny mig och hästarna i helgen, så då har jag nya bilder!
Men ni får ha överseende med att jag och Prince inte ridit i paddocken sen i början av november, och då red vi inte ens seriöst. Sen dess har vi bara traskat omkring i skogen, så ja ni kan ju inte förvänta er ett stiligt ekipage direkt, haha!
-
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0