Du måste dö några gånger innan du kan leva.

Hallojs!
-
Sitter här vid pappas data, den är typ en exakt likadan som min, fast denna lever!
Dagen var helt okej! Väldigt chill dag med kul folk, även om Fanny ligger hemma och är en liten sjukling.
Jaja, konfan var helt okej. Seriöst, jag skojar inte men jag skrattade ihjäl, Rasmus och jag är verkligen kuungarna!
Sen så var det stallet direkt. Gjorde inget speciellt, bara borstade och så. Dem var väldigt lugna faktiskt, men imorgon så ska jag ut och rida på både Prince och Curiosa. Får se, tror att Prince kan bråka lite och Curiosa har jag ingen aning om. Har inte ridit med henne själv direkt innan, hehe.
Jaja, jag bara älskar vädret! Hur varmt som helst och ljust på kvällarna, BIG LOVE!
Nu ska jag kolla på  - På bar gärning - , haha det verkar så sjukt bra!
Jaja, nu ska jag snart gå och sova, drömde mardröm om the grudge tjejen, seriöst när jag cyklade till stallet idag på morgonen höll jag på att dö av hjärtattack, var livrädd. :(




BARA DESSA BILDER SKRÄMMER LIVET UR MIG, och vet att ni blir rädda nu också.

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0