Guarded

Hejhej, sitter här med en lånad data, buhu.
-
The Hunger Games
är en film som verkligen verkar asbra, funderar faktiskt på att gå på bio på den!
Jaja, ville bara säga att jag fullkomligt ÄLSKAR vädret, och att jag lär ha fullt upp imorgon.
Ska försöka plugga lite, sen så ska jag ta ut Prince, Curiosa och Lodis på förmiddagen. Sen ska vi till kyrkan klockan 2 och ah, gudstjänst klockan 4 som vi ska hålla i, haha kaos!
-
Ikväll ska jag mysa lite med familjen, eller ja vi ska äta gott och kolla på någon bra film! :)


Haha, hittade en bild på mig från Halloween 2009 tror jag det var.
Saknar mitt gamla långa hår, buuuhu!
-
-
Nu ska jag gå och busa lite med min lillasyster som har alldeles för mycket energi!
-
//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0