I can't let you go

Halloojs!
-
Nu har jag fixat mig och så. Vart illförbannad på morgonen, min bror har haft lan och resten av min familj kan inte vara tysta så har vaknat tidigt. ÅÅÅÅH !! Aldrig sova ut, inte imorgon heller då jag ska släppa ut hästarna och vi åker redan vid 7 och provrider en häst.
Tanken på att bara vara borta i en hel dag i Växjö med konfan och kolla på någon jävla kyrka får mig att må illa. Omg, nej usch. Arg tjej. -.-'
En positiv sak är att vi har studiedag på Onsdag iallafall. Då ska jag iallafall ta ut Prince och Lodis, kanske den nya hästen om vi tar med den hem också.
Nu ska jag försöka lugna ner mig för jag är fruktansvärt arg.
Vi hörs.



//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0