I don't know why I'm so afraid to loose you, when you're not even mine..

Hallojs!
-

Dagen var helt okej! Ganska så nice, faktiskt.
När jag kom hem stack jag till stallet och fixade, men då det blåser så vill jag inte rida Prince. Han brukar alltid hetsa upp sig när det blåser och i.o.m att han inte blivit riden på några dagar och jag inte vill dö, så är det bäst att avstå. :)
Jaja, åkte hem och sen åkte jag dit igen! Borstade och myste med dem.
Nu sitter jag här, ska precis platta håret och ska snart plugga.
Har engelska prov och tyska läxa imorgon, även Coopers. Jag kommer dö, säger bara det.
Jaja, nu ska jag plugga och försöka coola ner lite, känner mig stressad. buuhu
Vi hööörs senare ! :)


bild i repris på min älskling

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0