‎It's hard to forget someone who gave you so much to remember

Hallojs!
-
Jag har haft huvudvärk varje dag sen i lördags, börjar tröttna på det nu alltså. Anyway, dagen var helt okej! Chillade lite och så!
Sen var det stallet direkt, och har typ städat ut det så nu är det väl lite rent iallafall. Hann inte rida trots att jag slutade halv två, gillas inte ! :@
Har spelat fotboll och varit lite med lillebror också!
Men har inte så mycket att skriva, mer än att vi tog isär hela datorn igår men det hjälpte inte, hela fläkten är paj. *SUCK.*
Men här har ni lite bilder från igår och idag! :)
btw, så är denna datan så 90-tal så kan inte redigera bilderna, omg..


Charmig häst jag har alltså! :*
Prince och Curiosa är förresten vänner nu, dem kliar varandra och äter till och med ur samma hög nu! Innan kunde de inte ens vara nära varandra, men hoppas att dem håller det här nu!
även om det inte direkt ser ut så på bilden ;)



Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder och ah, jag kan inte redigera bilderna så det är därför de ser ut som katastrof!

Men vi hörs ! :)

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0