No girl believes she's beautiful until a guy comes along and makes her feel like she is!

-
-
-
Hallojs !
-
Jag vet att det har varit ganska dålig uppdatering från min sista, men som sagt min data är ju sönder.
Idag steg jag upp tidigt, redan vid halv nio och stack till stallet. Fixade stallet och sen kom Kimman, jag red Curiosa och hon fick rida Prince. Det tog lite längre tid än väntat och jag kom inte hem förrens efter halv ett.
Sen var det ju tipspromenad i kyrkan, jag och Fanny gick.
JAG SKÄMS, jag och Fanny tog barnfrågor och vi kom allra sist, och vi "mötte" sånna som var typ 5-12 år?!
Buhu, vi är riktigt dåliga verkligen.
Jaja, sen var det gudstjänst och efter det drog jag till stallet och släppte in hästarna. Borstade dem lite och gosade, och nu har jag bara spelat Wii med syrran.
Lalala, lång text men det är typ det enda som jag kan skriva om just nu. Imorgon ska jag upp tidigt och släppa ut hästarna, sen skolan, sen konfan och sen är det stallet som gäller.
Vi hörs hörni!


HAHAHAHHAHA, hittade eng ammal bild på mig och min bror sen ah, väääldigt många år tillbaka från när vi var på båt-semester i Smögen. Haha, dör verkligen.


och en bild från Thailand!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0