Prince - första avramlingen

Idag så blev det uteritt med alla hästarna.
Prince var jätteduktig, tog galopp den gången jag ville och så travade vi iväg då dem andra skrittade. Sen i slutet på ängen, så höll jag in Prince för att jag tänkte galoppera. Jag menar, jag har ju varit med om att han har galnat sig på ängen innan, men har aldrig trillat av.
Jaja, jag släppte honom och galopp tog han, gjorde ett enormt bakutsprång typ 2 gånger, jag flög bakåt, tyglarna blev längre och jag kände hur jag gled mer och mer. Tillslut så flög jag av, men utsidan av låret fick ta smällen. Allt går så fort, men ändå så känns det som en evighet. Vet iallafall att jag tänkte när jag såg hans hovar; snälla, trampa in på mig!
Jaja, jag satt där lite smått förvånad, Prince travade iväg och började äta sen. Men sen så hoppade jag upp igen, och ja det känns faktiskt ändå ganska bra att ha trillat av honom nu. Någon gång måste ju vara den första!
Så ja, har bara lite ont i huvudet, kan varit för att jag trillade av men hade ju lite ont när jag vaknade också.
Miiin fina underbara lilla häääst! <3



Gamla bilder på min lilla kung-fu häst :)


//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0