Saker du förmodligen inte visste om mig

* Jag tycker att det är as coolt när man kan dansa!
Cwalk och sånt, haha fett coolt. Önskar jag kunde! ;)
-
-
-
* De tre bästa sakerna jag älskar, är
- äta
- sova
- hästar
Haha, seriöst! :)
-
-
-
* Jag ringer/skickar ofta sms till fel person.
Jag kanske tänker på någon helt random, så ska jag skicka ett sms så råkar jag skicka den till den jag tänker på istället för den jag skulle skicka till. Haha, hänger ni med?! :D
-
-
-
* Jag mår jättedåligt om inte jag får coca cola.
Vissa säger att det är inbillning, men det är det fan inte. När jag väl får cola sen så liksom bränner det i halsen, jag dööör så gott.
-
-
-
* Jag blir nästan aldrig arg när jag är med mina kompisar.
Oavsett om jag blir asförbannad inuti, så ler jag alltid, säger sluta och skrattar bort det. Haha, ingen av mina kompisar har sett mig riktigt förbannad. Då lovar jag att man vill inte vara i närheten av mig, haha.
-
-
-
* Jag ler väldigt ofta.
Jag tänker på någon/något som gör mig glad, en rolig händelse. Asså seriöst, kan ligga och försöka sova och sen kommer något roligt minne upp så ligger jag och asgarvar helt själv, haha!
-
-
-
* Jag gillade inte Ben & Jerrys innan.
NU ÄLSKAR JAG DET.
-
-
-
* Jag har aldrig snusat, rökt eller druckit!

Vet inte om jag sagt det innan, men ja haha! Håller inte på med en massa skit, kan ha askul utan alkohol! Visst, jag har ju smakat men aldrig druckit. Jag tror  att ni fattar, haha.


Lalala! :D

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0