Tell me you love me

Hallojs!
-

Sorry för sån dålig uppdatering, men har verkligen haft fullt upp.
Skolan var helt okej! Direkt när jag kom hem så stack jag till stallet och fixade. Red ju Curiosa och det var en katastrof. Skulle egentligen rida Prince men efter Curiosa hade jag ingen lust och jag kan nästan lova att hon hade sprungit genom stängslet ännu en gång om jag tog ut honom.
Iallafall så stack jag hem någon timme, fick låna Martinas systemis så jag fotade lite. Stack upp till stallet och fotade hästarna, bilderna kommer sen! :)
Sen stack jag hem och åt, och sen till stallet igen och tog in hästarna!
Nu sitter jag här och ska precis platta håret, känner mig lite lagom stressad för jag har typ 10000 saker jag ska göra!
Jaja, uppdaterar mer senare hejsvejs!


HAHAHAHAHAHA, ni får en lagom gullig bild på min katt! ;)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0