Lite sanningar om mig själv. ;)

* Jag är otroligt negativ.
Det har jag fått höra många gånger, både av mina lärare, föräldrar och så. Det är nog inte något jag kan göra åt, tyvärr. ;) Som sagt, om man inte hoppas så blir man inte besviken, right?
-
-
* Jag får ALDRIG nog om att prata om /kolla på snygga killar.
Ni kan fråga t.ex. mina kompisar, hela tiden så är det snygga killar som det ska snackas om. Yepp!
-
-
* Jag älskar citat och sånt, eller ah typ bara ah sånna när han blablabla.
Vet inte varför egentligen, men ah. xd Det låter bara så bra.
-
-
* Jag är faktiskt ( ;) ) väldigt artig, eller, iallafall när det gäller vuxna. (a)
Typ, är jag ute och går i samhället så ler jag alltid och säger "Hej".
Okej, jag förstår att man inte kan gå och säga Hej till alla, liksom tänk i Kina, HAHAHAH.. Okej, förlåt min humor ibland. Men alltså, i sånna mindre orter så känns det bara så jävla drygt att gå förbi varandra utan att säga något.
-
-
* Om jag är ledsen, sätter jag på "sorgsen" musik, så blir jag ännu mer ledsen.
Och är jag glad, sätter jag på gldadare (?) musik så blir jag ännu gladare. Oftast.
-
-
* Jag är väldigt lätt att prata med.
Om allt, men typ om man är ledsen. Förresten, är jag otroligt nyfiken och får alltid reda på det jag vill veta. Egentligen bryr jag mig inte om t.ex. "hemligheter" och sånt, jag vill bara veta, jag glömmer det ändå snabbt haha.
-
-
* Jag lär mig jätte fort.
Har jag t.ex. glosor, behöver jag typ bara skriva in dem i t.ex. glosboken 2-3 gånger sen kan jag dom. Skillz, jag vet!
-
-
* Jag verkligen hatar gymnastik.
SERIÖST, okej att jag tränar, men i skolan? Nej, jag hatar det. Vill bara dööööö.
-
-
* Jag har aldrig skolkat från en lektion. ;)
Visst, jag har mått så bra att jag kunnat gå till skolan ( men jag har ändå haft någonting som gjort att jag inte velat gå ), men aldrig skolkat så. Okej, jag tror ni fattar.
-
-
* Det finns egentligen bara en person som får mig att må bättre när jag är ledsen/arg.
Jag kan komma till stallet asförbannad/as ledsen, en ridtur med honom när det går super, och jag mår genast så mycket bättre. Prince lyssnar, även om han inte förstår. Han bara finns där.
Och tanken på honom får mig att må bättre, jag älskar dig min fina älskade Prince!
Jag behöver ingen drömprins, jag behöver bara min Prince. ;)
( Har jag sagt att jag älskar Prince's namn? Crown Prince L, bästa namnet. )





Detta passade inte direkt in, men ja shit same.


Ian Somerhalder 


*tidsinställt*

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0