I have a thousands reasons to smile

1 - En kort beskrivning om mig och mitt liv
2 - Mitt intresse
3 - Min pojkvän ( eller framtida ;) )
4 - Min dröm
5 - Någon som är snygg
6 - Någon som är söt
7 - Min bästavän
8 - Det bästa & värsta minnet jag varit med om
9 - Någon som betyder mycket för mig
10 - Någon jag skulle kunna dö för 
11 - Någon som får mig att le
12 - Någon jag kan prata med 
13 - Någon jag kan lita på
14 - Någon jag älskar
15 - Någon som alltid får mig på bättre humör
16 - Någon jag beundrar
17 - En av mina barndoms kompisar 
18 - Någon jag saknar
19 - 5 maträtter jag älskar & hatar
20 - Det bästa jag vet
21 - Det värsta jag vet
22 - Min största rädsla
23 - Någon som får mig att må bra
24 - Min framtid
25 - Min favoritbild
26 - Något jag vill ha
-
-
-
Bara för att jag har så förbannat tråkigt och redan har lam uppdatering, så har jag iallafall något jag kan skriva om, även om det inte är så intressant.
Tog bara en massa randoms, haha.
Börjar imorgon eller något!
-
Nu ska jag dejta sängen, min huvudvärk kan bero på sömnbrist! Dessutom går jag till halv tre imorgon, orkar inte .. -.-'
hejhej!



Älskling <3

//Sofie








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0