We're not close anymore but I'll still be here, I promise.

Kom typ nyss in efter att ha kört lite cross.
Agnes fick en minicross idag så jag lärde henne köra, jag är helt enkelt grym på att lära sånt! ;)
Cross är ändå så kul att köra, lätt att jag hade kört cross om jag inte hade haft hästar som intresse, eller fotboll.
Nej, grym kul är det! Vill köpa en, hehe.
Jaja, här har ni lite pics från dagen, ska alldeles strax åka ner till stallet och ta in mina hästar också, sen efter det åka lite minicross med syrran.
-
Första gången jag körde en minicross körde jag iallafall in i en gräsklippare, haha hur lyckas man?
Och körde omkull med syrran ( moa ) för ett tag sen med minicrossen, vi skulle hopppa hehehehe..


Bild på crossen, bilder kommer senare! ;)

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0