When I said I didn't liked you, it just was because i loved you.

Hallojs!
-
Nu är jag hemma igen efter en hel dag i Växjö.
Omg, alltså jag trodde tiden skulle stanna, seriöst. Det enda roliga var typ bowlingen ( Självklart vann jag ;) ) men sen så gick tiden i snigeltakt. Det var på vägen hem så snackade vi riktigt ordentligt, fan ville knappt att det skulle ta slut, haha!
Iallafall så är jag hur jävla trött som helst. Tror att jag dör när som helst.
Så nu blir det sängen för min del, jag har ingen tid att blogga alls imorgon men vi får väl se om det blir någon häst eller inte. :)
Viiiiii höörs förhoppningsvis imorgon, om jag hinner vill säga!


Ni får en bild på Lodis för hon är så söt!

//Sofie

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Just nu har jag en bloggtävling där du kan vinna en supersnygg luva eller en ryktborste :D Kolla gärna!:)



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/march/bloggtavling-1.html

2012-03-03 @ 21:06:21
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0