Why start a fire?

Forever alone hemma, höjer musiken och lever livet!
På påsklovet kommer min underbara vän Laura hit, åh har inte träffat henne på jättelänge. :( Men vi ska iallafall ha så as kul!
Lyssnar sönder på Soldiers - Ulrik Munther , tycker verkligen att han borde vinna. Han förtjänar det, och visst det är inte en av de bästa låtarna han har gjort men den är riktigt bra ändå. :)
Iallafall, imorgon ska jag rida. Får se, tror mamma och moa ska rida också, så vi kanske rider tillsammans. Isåfall hoppas jag på en längre tur! :) Prince behöver det, och Curiosa också.
Vill färga håret också nu, men tror jag väntar tills det på söndag. Behöver klippa mig också, mitt hår är as slitet.
-
Denna färgen ska jag färga mig. Mörkblond typ, men hoppas att det blir typ ljusbrun. Vill vara bruunneett ni vet!
-
Men nu ska jag återgå till mitt liv och inte göra någonting! :'D
Och det här inlägget var verkligen nödvändigt. :'''')
-
-
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0