Yeah I still smile, but you're not the reason anymore.

Hallojs!
-
Idag har jag haft fullt upp typ.
Skolan var helt okej! Stack till stallet direkt när jag kom hem. Underbar ridtur med Prince, sen så gick jag en sväng med Lodis i hennes takt. Lol, fan seriöst trodde jag skulle dö, så långsamt. xd Men hon var såå mysig ! :'D
Sen fixade jag stallet, ocn nu sitter jag här! Så jävla lycklig, har världens bästa hästar.
Imorgon är det ju Växjö ( -.-' ) hela dagen men det kommer komma några tidsinställda inlägg! :)
Jaja, slänger upp något inlägg senare. Vi höörs! :D


Lodis, från idag. Aww så söte så, hon har dessutom gått upp en hel del. Innan var hon skinny, faktiskt. Jag är nästan bergsäker på att hon har en liten fölis i magen! :D
Hon hade mig förresten sällskap idag i stallet, hon kollade på när jag packade hö, mockade o.s.v ;)


Världens fiiinaste!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0