You're not sorry

Haha, alltså ibland undrar jag om jag faktiskt inte är lite blond..
Jag och syrran bakade nyss kola, det jag inte tänkte på att receptet vi gick efter redan var dubbel sats, och självklart dubblade vi det så det blev ju fyrdubblad sats! Haha, jag orkar inte. xd
Kommer rulla imorgon. Nej, men jag ska faktiskt rida en längre runda på Prince imorgon.
Och jag har fortfarande inte börjat plugga på NO:n, dåligt Sofie, dåligt. Riktigt dåligt.
-
-
-
Läsare om Dagens snygging !:
Kan inte ni ha fler videobloggar när ni rider? :)
-
Kände bara att jag behövde svara på denna kommentaren eftersom att jag inte kunde skriva något svar annars!
Haha, jag och Fanny rider inte så jätteofta nu, men när vi rider nästa gång så kan vi försöka fixa en! Det är bara det att våra hästar brukar bli ganska så pigga och galna då de tycker det är så roligt att rida tillsammans, men jag lovar att göra ett försök. ;)
Förresten, så ska vi rida tillsammans och ta några bilder på mig, Fanny, Prince och Sunny tillsammans. Kommer bli awesome! Vi har ju bara tagit bilder tillsammans ståendes från marken innan.



Charmig Prince som har munnen öppen, yepp!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0