Crown Prince L - Dagens ridpass 20 maj

Idag blev det uteritt.
Aww, för första gången i typ hela mitt liv så var han ganska så seg hela rundan. Det var så mysigt!
T.o.m på sträckan så kunde jag hålla honom i lugn trav, han brukar alltid rusa annars. Och saktade av när jag ville, gud så grym häst jag har.
Sen vid sista sträckan, så tog han galopp direkt. Blev rädd för ett träd så han stannade, men sen galopp igen. Åh, det var en sån snabb men ändå fin galopp, kunde verkligen hålla igång honom och han lyssnade så bra.
Åh, jag vet att jag säger det varje gång, men jag älskar verkligen min häst, det är sjukt!
VärldensVärldensVärldens bästa!


Chaarmigt Prince!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0