Curiosa - Dagens ridpass 16 maj

Idag red jag själv med henne, för andra gången.
Har ju inte gjort det sen hon fick panik då hon inte var med Prince. Hon är beroende av honom, hon blir helt hysterisk och stressad utan honom. Ska hela tiden vara nära och hålla på med honom. -.-'
Men iallafall så red jag i hagen, egentligen tycker jag inte om det eftersom att det är deras "hem" och det är gräs o.s.v. Men det är bra ifall jag trillar av, visst, Curiosa springer ju genom stängslerna men ah. xd
-
Hon var iallfall duktiga. Gjorde bara lite övergångar mellan skritt och trav. Mycket halter och mycket volter. Hon var duktig, men hon testar lite när man kräver lite mer av henne.
Hon försöker förstå när hon inte riktigt vet vad jag menar. Men tycker det gick jättebra, lite stark och så var hon men det är förståerligt. Det är iallafall skillnad på henne nu och när vi provred henne! :)
-


Fina lilla gumman!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0