DÅLIG UPDATE

Hallooojs!
-
Förlåt för dålig update!
Vet inte ens vad jag gjort, haha.
Okej, en liten snabb sammanfattning i helgen.
Lördags. Hmm, Esc med brudarna, asnice! Söndags, så hängde jag med Kimman typ hela dagen, en sväng på HC och världens bästa killar kom, yeey! Så kul har jag inte haft på länge, fan, ni är bäst guys!
Sov över hos Kimman inatt också, vi var hos Adam på kvällen och kollade på film ( somnade dock, haha lol ), och idag var vi på Hc och träffade Fanny, samt grabbarna och några till!
Badat har vi gjort också, hehe!
Med andra ord - helt awesome!!
Så ja, om någon/några timmar ska jag gå och släppa in mina underbara hästar, och mitt liv är typ lite rörigt just nu, men jag känner massa awesomeness ändå.
Imorgon är det skola igen, känns ganska bra ändå.
FÖRLÅT FÖR RÖRIG TEXT MEN ORKAR INTE BRY MIG! :D
Puuuuuusss!


Charmig bild på Curiosa, i brist på annat, hehe.

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0