Feelings change. Memories don't.

Hallojs!
-
Förlåt för dålig uppdatering. Jag har haft upp, som ni kanske redan vet haha!
Nej men i Fredags hängde jag med Kimman hem från skolan. Vi nördade hos henne en stund och sen drog vi till Hillerstorp där vi spenderade kvällen med Olivia och ett par andra awesome folk!
Taaack för kvällen snyggingar, och för en underbar dag/kväll/natt/morgon Kimman! :D
Anyway, idag hämtade mamma mig i Värnamo efter att ha sovit över hos Kimman. Vi handlade lite saker till konfirmationen, och sen så köpte jag ett par byxor och en killtröja. mums
Anyway, kom nyss hem efter att ha ridit en underbar tur på min underbara häst!
Ska kolla på Breaking Dawn för 10:e gången. Kan inte slutta titta, så himla bra och snygga personer, haha!
Ska släppa ut hästarna ikväll också, men vi hörs om en stund! :)
Vi hörs! :)


gammal bild på mig och kimman, hahaaaa

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0