Konfirmation!

Hallooooojs
-
Idag var det konfirmation!
Det var helt konstigt att klä upp mig så mycket, men Fanny lägger ut bilder på oss senare!
Anyway, fick en systemkamera ( :''''''''''''''''''''''''''''D! ), pengar som jag ska åka och köpa data+högtalare imorgon ( :'''''''''''D ), smycken och väldigt fina saker!
Asnice var det, firade efter med Fannys släkt och ah.
Red innan på Prince, och det var nice.
Imorgon ska jag släppa ut hästarna och kyrkan för sista gången.
Känner att mitt liv rullar på, gött som fan, inga problem och allt är nice! ALLT går bra. AWESOME.
NU SKA JAG SE PICTURE THIS OCH DÄR ÄR VÄRLDENS HETASTE KILLE MED. GUUUD, FYFAN SÅ SNYGG HAN ÄR, BARA DREGLAR. OMGOMGOMGOMG



//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0