Prince - Dagens ridpass 22/5

Blev skogen idag för min fina Prince!
Vi mötte moppepojkarna ( 4 ) så reagerade han knappt. Han var så lugn och mysig och bara traskade på, lagom pigg!
Åh, det var så jävla härligt. Vid sista galoppsträckan, så testade jag öka, för skojs skull. Brukar alltid tro att han tar allt eftersom att det går så snabbt.
Anyway, när jag hejade lite på honom, DAMN, man bara kände hur man bara lämnade allt bakom sig, hans galoppsprång blev så mycket längre och alltså, haha det var sjukt!! Men lät honom bara springa en liten bit, vill inte riskera att han går omkull eller något. xd
Men så underbart, ett sånt ögonblick man inte glömmer.
Nej, min häst är fan helt sjukt bra.


Älskar dig turbonisse <3

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0