The best feeling comes when you realize you're perfectly happy without the person you once thought you needed the most.

-
-
-
-
Hallojs!
-
Igår stack jag till stallet klockan halv elva på kvällen och kom hem runt halv tolv, myste med dom! Men jag påbörjade trixet puss på Curiosa, så jag hoppas att det sitter nu. ;)
-
Släppte ut hästarna idag iallafall. Så snälla och gosiga var dom. Ingen fölis heller, haha. :(
Gjorde stallet och sen gick jag hem och soooov! Min älskade säng. :')
Idag har jag umgåtts med min kära syster! Fotat lite och så. Bilderna kommer kanske senare.
Ikväll ska jag till Hillerstorp, men vi hörs väl senare! :)
pusss!


Gammal bild på min söta syster!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0