You can ignore me for as long as you want, but you can never change the memories that I brought to your life.

-
-
-
Det är nu jag kan stå stolt och säga; Jag cyklade hem från Hillerstorp klockan 12 på natten, i kyla och mörker!
-
-
Jag är otroligt grym, Fanny också. ;)
Kvällen igår var nice! Vi var ju hos Casper med Simon först, sen drog vi in till Hillerstorp och träffade lite roliga personer. Taaack för kvällen snyggingar!
Frös ihjäl ett tag, men när vi cyklade hem så fick vi en kick så det gick snabbt. ;)
Jaja, idag ska jag rida! Vet inte om jag ska rida med Fanny och Sunny, hoppas det! Prince och Sunny trivs riktigt bra ihop. :)
Kommer nog få min data idag också, helt färdig, wiiiiho!
Somsagt har ju ju typ inga bilder på den, måste kolla hårddisken men kan nog lägga in lite från kameran. :)
Nuu sitter jag här och myser med syster, så vi hörs senare! :)


Lite bilder på min fina syster! :)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0