If you were on fire and i had water, i'd drink it.

Hallojs!
 
Vaknade tidigt idag och släppte ut hästarna, sen så vaknade jag upp vid halv ett igen, oouupps.. Jaja, sen så drog jag till stallet igen, och red Curiosa en sväng, gick väl sådär! Hon var lite trött efter gårdagens ridpass tror jag allt, haha. ;)
Sen så åkte jag fyrhjuling, iih fan vad kul det är! Tog in hästarna sen, och Emma och Boberg kom och hälsade på, trevligt! :D
Nu sitter jag här och undrar hur fan jag ska somna ikväll? Kommer vara död imorgon, haha! Snackar skype med den bästa Fanny med, niice! Utvecklingssamtal imorgon också, noo känner att jag KANSKE kommer vara lite halvdöd.
men jaja, pusshej
 
true
 
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0