och dagen slutade inte som jag hade tänkt

vi hade ju coopers i skolan idag (springa 2km på en viss tid) och efter jag hade sprungit klart kunde jag inte stå upp själv eftersom jag hade överansträngt mig så de fick hjälpa mig in. men under de 30 minuterna var jag helt slut, spydde ett x antal gånger och var helt borta ett tag. fy. 
mamma körde mig till vårdcentralen sen för att efter 4 timmar mådde jag fortfarande inte bra, så de tog lite blodprov och så, men jag hade visst lite mycket vita blodkroppar=känsligare för att bli sjuk. så det var en blandning av att jag hade ansträngt mig för mycket och att jag antagligen var känsligare så jag snart blir förkyld typ, men fy vad dåligt jag mådde.
 
nu mår jag mycket bättre men är fortfarande lite yr och fryser, men imon blir jag förhoppningsvis mig själv igen! hatar att inte vara med i det sociala, haha! 
(sorry för långt inlägg, men jag vet att en del inte visste vad som hände egentligen så tänkte skriva som det var, eftersom jag fick senare höra i skolan massa saker som inte var sanna, så lägger svart på vitt! )
 
 
 
 
-Fanny
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

usch, hatar sprutor. :(

2012-11-12 @ 17:16:41
URL: http://www.lilomilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0