True shit about me

* Jag blir trött på livet väldigt lätt, haha.
Bara småsaker får mig ibland att vilja bryta ihop, fast jag har liksom ett drömliv egentligen, haha!
 
 
* Sova är det bästa som finns.
Monster också.. och cola.. eller mat. :')
 
 
* Jag har bara varit kär en gång.
Självklart har jag gillat andra killar, men ändå ;) 
Vill ändå inte ha förhållande, visst det kan vara mysigt att mysa med någon ibland osv, men nej, resten är bara komplicerat, singel it is!! :D
 
 HAHHAHAHAHAHAAHAHA
 
 
 
* Jag tar typ lite mycket parfym, hehe..
 
 
 
* Jag orkar inte med när folk säger att dom är fula, så säger man nej, sen så ska dom fortsätta med jo, vad ska man säga liksom?
Jo , nej, jo, nej, i typ 100 år? sen så säger man tillslut ingenting eller jo för att sluta säga ja, nej, ja osv, så blir dom sura för det och säger "så du tycker jag är ful?" Man kan faktiskt lyssna från början istället. :D
 
 
 
* Jag hatar :p smajlisen.
Drygare finns inte.
 
 
* När jag kommer hem från skolan och inte varit på eivins/ica eller köpt något, känner jag mig skitduktig ! :'D
 
 
//Sofie
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0