And i just wish i could call you mine

Hallojs!
 
Vet att min uppdatering har varit dålig idag! La mig redan vid 12 igår så det var skönt att sova idag.
Vaknade tidigt och släppte ut hästarna, min syster hängde med också. Sen somnade jag och sov till halv ett, sova är fan det bästa som finns!
Sen chillade jag bara hemma, sen stallet. Sen eldade dom ute och Prince blir helt stirrig när dom gör det, så jag red inte men städade stallet lite.
Sen flyttade jag ju till pappa idag med, farmor och farfar var här en sväng och så blev det pizza! Gött.
Imorgon är det måndag, faan jag orkar inte..
Men nu ska jag kolla på typ pretty little liars eller något, pusshej
 
 
randombilder i repris
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0