Give it up

Hallojs!
 
Skoldagen var okej, till en början iallafall. 
 
 
Haha, nu ska vi dela våran klass på bilden också eftersom att "vi" ( vissa ) inte sköter sig. ( okej, jag är inte helt oskyldig men ganska mycket då. ) Seriöst, vi kommer väl få dela 9:an igen till 4 klasser eller något. Fyfan, jag tänker inte ens skriva vad jag tycker och tänker, eftersom att alla gör en sån jävla stor sak över det.
Sen, haha, efter höstlovet så kommer dom inte tolerera att vi svär / "fula"/ kränkande ord för då får man en vaning, gör man det igen hämtas man av föräldrarna. Haha, jo men lycka till att ha många elever kvar där! Det är ju förfan ingen lösning, det lär väl vara ett fåtal elever kvar i varje klass då. Haha, nej, det är skrattretande patetiskt.
men om någon därute funderar på att börja i hp skolan/flytta hit, gör för helvete inte det! jävla patetiska skitskola
 
Har iallafall plugget lite nu, usch! Livet är lite allmänt down, haha blir så jävla less på allt som har med skolan! Har lust att skolka resten av året känner jag. :)
Men ska duscha nu och sen sova tidigt, men ska försöka se någon bra film innan, somnade vid 3 igår så det var en riktigt trött tjej idag i skolan, haha.
pusshej
 
 
//Sofie
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan!!! Våe skola är ju skit bra!! Och lärarna är as bra dom ox¨å,bara för att ni bor i kulltorp så betyder inte det att hp-skolan suger!!

2012-10-23 @ 17:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0