I'm just falling for you

Hallooojs!
 
Dagen idag blev chill. Skolan var okej, har haft och har ont i halsen bara. -.-' Dö!
Sen när jag kom hem fixade jag typ det sista inför trajet sen så har jag luggit i sängen och kollat Smiley och 90210. Bara råkade slå handen i datorn, flög i luften och sträckte låret och datorn gick i golvet.. Så rädd blev jag av Smiley, sen när det blev läskigt vågade jag inte kolla. Haha, men ändå kul, och datorn överlevde utan skador! sikken kämpe
Nu sitter jag här, snackar med härliga vänner och musiken är på hösta volym! Looove life för sekunden. 
Haha, ne men ni förstår. Livet går upp och ner hela tiden ju. ;)
Fanny kommer till mig klockan --> 06.00 <-- imorgon så ska vi fixa oss för trajet. Kommer bli awesome! ;) 
Nu ska jag checka lite bloggar osv, pusshej! :)
 
 
gammal favorit bild i repris, haha!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0