Hissar & Dissar

HISSAR
 
* Höstloooooooooooooooooooooooooooooooov!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ni anar inte hur gött det ska bli att vara ledig! Bort från nästan ( -.- ) allt plugg!
 
 
* Killar som gråter till filmer!
Haha, så sött är det..
 
en snygg damon salvatore som gråter, yummie ;)
 
* Mina hästar.
Vet att jag hissat dom innan, men fyfan vad dom är bra! Känns som att jag börjar hitta tillbaka nu, asnice faktiskt. 
 
 
mina hästar gillar att pussas :*


 
DISSAR
 
* Folk som kommentarar anonymt.
Fyfan vad jag stör mig på det, okej om man ställer en fråga som "vad har du på de, hur gör man det" , men ska man säga något kaxigt, tykig eller vill få något sagt så våga stå för det du säger och vem du är förfan! 
Blir så arg, hehe.. Det gäller väl både här på bloggen men även all annan stans på sms/internet osv.
 
 
*  Burn!
Minns att jag alltid drack det innan, och idag drack jag det för första gången på år.. Monster smakar mycket bättre! Och mår fan dåligt och blev trött av Burn, haha orkar inte.
 
 
* Besvikelse.
Fyfan, ni vet när man verkligen sett fram emot något så bara skiter det sig, eller så blir inte saker som man förväntar sih, haha usch, inget kan beskriva den känslan!
 
haha men söt
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0