stackars Godis

så himla kallt idag! fick ta både mössa och tjockvantar när jag cyklade till stallet i morse för att släppa ut dem, usch!
 
men däremot när jag cyklade hem sen fick jag syn på min katt och en annan som var pissed off på varandra och skrek och grejer?? skulle ta bort Godis från den andra katten så jag petade lite på den och den for upp och de anföll och bet varandra, sedan stack dem........
 
Godis kom precis hem nu och och ligger i min säng med ett sår på nosen, haha :( tycker synd om han. ska söka upp den andra katten och skälla ut den..ingen anfaller min katt!!
 
 
 
 
men snart ska jag till Sofie för att fixa håret på henne och mig för några kompisar kommer till henne! :D 
 
 
 
-Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0