the sun also rises

Hallojs!
 
Skolan var lam som fan, hade huvudvärk hela eftermiddagen och ja, det sög helt enkelt!
När jag kom hem blev det stallet, red barbacka på Prince och mamma hängde med på Curiosa. Han var riktigt jävla pigg, haha och jag kan ju lova er att det är förbannat svårt att sitta kvar på ett varmblod som travar i tävlingstempo när man travar barbacka, åh fyfan vad jag flög, han ville inte stanna, drog förbi curiosa och sen var det full fart.. Flög som en vante, haha! Sen blev han iallafall rädd för en grävmaskin och tvärnitade, tur de ;)
Skulle plugga nu egentligen, men det pallarljag inte! Pretty little liars, here i come <3

Torsdagar är okej ibland, så vi får se hur det blir imorgon!
puuuuuuuuuuuuuusssssss
 
 
lite gamla random bilder på min älskling.. Åh, vill fota nya sånna här bilder, dom är så fina! Men kan dock inte rida på ängar längre med prince för det slår över totalt.. Kan försöka filma någongång så ni förstår vad jag menar ;)
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: william

så fina bilder.D saknar sommaren nu;D

2012-10-17 @ 19:47:51
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0