tidsfördriv..

OM DIG
Ditt namn - Sofie
Din ålder - 15
Din längd - 155 typ
Din hårfärg - guldblond typ haha
Din ögonfärg - blåa 
Din längd på håret - typ mellan haha
Vart du bor - hemma?
Hur ditt rum ser ut - ena har blå färg andra har grå hihi
Ditt födelsedatum - 97/10/19 ;)

KÄRLEK

Är du kär? - sa du sten?
Är du intresserad av någon? - aaa
När kysste du någon senast och vem var det? - några veckor sen, mr bean
Vem kramade du senast? - Edin 
När var du senast kär - varje gång jag ser ian somerhalder faller jag ständigt :* :$
Är du singel? -nej, har ett långdistansförhållande med min framtida pojkvän. :3
Hur många har du varit kär i? - 1 kanske 2 hihi
Vem sa senast att den tyckte om dig mer än vän? - nämner inga namn ;)
Vilken stil ska tjejen/killen ha? - sig själv ( HAHA, DÄR FICK JAG TILL DE ! )
Förhållande eller "one night" - förhållande

VÄNSKAP

Vem är din bästavän? - har många :)
Vem älskar du mest - familjen och vänner
Vem umgås du mest med? - öö, fanny kanske 
Vem är roligast? - alla 
Vad gör du oftast med dina vänner? - leker med barbie :$
Vem är snällast av dina vänner? - alla e snälla typ så
Vem umgås du minst med? - eh vet inte

KÄNSLOR
Saknar du någon just nu? - japp
Hur är ditt humör? - ganska bra
Vem skulle du vilja träffa nu? - ee vet inte
När grät du senast? - förra gången jag såg en sorglig film så typ några dagar sen hehe
När skrattade du senast? -  1 timme sen kanske ;)
Vem var du arg på senast? - Mitt fucktard till bror -.-'

TELEFONI
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - mamma
Vad har du för mobil? - iphone 4s, king
Vem smsade dig senast? - oskar r
Vem smsade du senast? - oskar r
Vem mmsade dig senast - eh mamma
Vem mmsade du senast? - eh adam haha
Vad har du för abonnemang? - halebob
 
SENASTE:
Dryck: grön monster !
Telefonsamtalet: mamma
SMS: oskar r
Sång du lyssnade på: pussy killer - dirty impact Xtc remix med guenta k ;)
Gången du grät: de sa jag ju ._.
 
HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: asså mannen jag dejtar inte, dejtar gör man typ när man är över 20 ;) enligt mig då hihi
Har någon varit otrogen mot dig: vet inte, inte såvitt jag vet iallafall ;)
Varit kär?: Japp
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: inte nere i en riktigt deprission men lite sådär trött på livet ja, men för en dag så fine
Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: svart
färg 2: rosa
färg 3: blå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja
Fått ditt hjärta krossat: nje
Skrattat så att du har börjat gråta: ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: nja
Insett vilka som är dina äkta vänner: insett vilka som är falska iaf :)
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja, sanningen kommer alltid fram ;)
Kysst en killkompis: woops
Kysst någon du tycker om: yepp
 
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: vet inte
Hur många barn vill du ha: 2-3
Har du några husdjur: ja
Vill du ändra ditt namn: nja
Vad gjorde du under din förra födelsedag: vet inte
Vilken tid vaknade du idag: halv sju -.-
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
Någonting som du längtar till: tills jag köper cola näästa gång
Senaste gången du träffade din pappa: några timmar sedann
En sak du skulle vilja ändra på om ditt liv: utseendet/kroppen 
Vad lyssnar du på just nu: pussykiller hehehe
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jeeeepp
Vad gör dig irriterad just nu: inget
 
 
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögonen!
Kramar eller pussar: både
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: båda
Snygg mage eller snygga armar: mage i guess
Tatueringar eller piercingar: öööööö
Känslig eller inte: mellan
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: mellan

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej
Tappat glasögon eller linser: nej
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: och det frågar du mig?
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: ibland
Mirakel: nje
Kärlek vid första ögonkastet: intresse kanske
Himlen: vadå himlen
Tomten: klart som fan att jag gör??
Att kyssas på första dejten: HAHAHA, vadå tro, antingen gör man de eller inte ;PPppPPpPPPP
Änglar: nej

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: asså jag var 8, det räknas inte
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: aa
Vad kan du verkligen inte leva utan: luft ;)
Vad vet inte så många om dig?: att jag är faktiskt en jävligt snäll person, brukar inte ha något emot folk men det kan verka så ibland om jag inte känner dom så väl, haha
 
 
gamla bilder från i somras, och om ni nu läste detta vet ni ju typ mitt liv nu så xd 
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0