Trick or treat

Hallojs!
 
Såg ju The boy in the striped pyjamas igår, haha den var sorglig!!
Vaknade runt 1 idag, skönt att sova, men blev väckt runt 8 innan på morgonen av kiwi, jo men tjena, hon bet mig i örat och attackerade mig, haha jävla katt.. Väldigt söt dock!
Får se vad som händer idag, nu ska jag spela sims och kolla på the karate kid med mina syskon! Sen blir det Bert - den siste oskulden, haha legend!
Och så går det lite skräckfilmer på tv:n ikväll, det kör vi på! 
Jo, film tycker vi om, haha!
 
Btw, idag är det väl det riktiga halloween?
Svär, har ni sett den skräckfilmen trick or treat? Hahahaaha, dör, tänk om någon kommer utklädd så till min dörr.. Kommer öppna med geväret ;) hahaha
Men jaja, vi hörs, pusshej!
 
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0