And all i want is you, you, you

Hallojs!
 
Orienteringen var faktiskt inte så hemsk. Dels för att jag och Fanny var jävligt grymma och fick ett C, och sen kom jag hem typ vid halv ett. yeah, chill!
Väl hemma började jag kolla 90210, efter typ 10 minuter så råkar jag somna. Vaknade upp några timmar senare, bra där Sofie! Kommer aldrig kunna sova inatt. -.-'
Jaja, sen gick jag ner till pappa, hälsade på mina hästar och spelade yatzy med lillebror! Yeah,  nu ska jag kolla på 90210, sen ska jag duscha osv. Kimman och Joel är här ockå, haha!
Imorgon är det Fredaaaaaag, yeaaaah! :D
jaja, pusshej! uppdaterar senare :)
 
bara för de får ni en gllig bild på oss för ett tag sen :*
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0