Let me love you

Hallojs!
 
Praoen idag var ganska så bra faktiskt, haha.
Kom hem runt 3, satte mig vid 90210.... och har suttit där hela dagen. Orkade inte springa, lata jävel.. Måste bättra mig, men jaja.
Imorgon börjar jag 8, men slutar 2 så det är bra ändå. Ska vara med och spela någon teater för barnen, hhahaha alltså jag kommer dööö..
Anyway, så ska jag kolla på Hachiko nu. Har hört att den är sorglig så vi får väl se om kvällen slutar i tårar. ( Fan vad deprimerande det lät, haha )
Imorgon är det Fredag också ju! Ska försöka typ ut och springa efter praoen sen ska jag vara lite social på kvällen med kompisar faktiskt, sådeså!
 
Så bara för det får ni bilder på mig och Kimman, de flesta från i somras och en gammal, men ändå söt :*
 
Bara så ni vet så ääälskar jag lockarna jag hade den kvällen!!
haha, kan inte fatta att jag har varit svarthårig alltsååå
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0