With you

Åh, suttit med den där jävla svenska inlämningen enda tills nu. 
Har aldrig i mitt liv lagt ner såhär många timmar på ett arbete, helt hemskt! Fick damp så bara skickade in det, får hoppas på att jag klarar det iallafall.
Nu har jag bara NO tills imorgon men det bläddrar jag igenom snabbt för jag är väldigt trött på plugg just nu. Har förövrigt en del fler läxor men dom får helt enkelt vänta. :)
-
Imorgon ska jag åka och köpa lite gott till tjejkvällen tills på Fredag, så lär nog bli ganska dålig uppdatering. Får se men jag ska försöka hinna rida Prince också.
 
puss!
 
 
 


ni får två gammla bild som jag visat innan på min ninja häst :*
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0