Good friends don't let you do stupid things.. alone.

 
Fick en kommentar om vi kunde göra ett inlägg om våra bästa tjej och killkompisar, och berätta lite om dom, så here we go!
 
Fanny är väl den närmsta vännen jag har och det har varit så sen 1-års åldern liksom. Hon är helt awesome, hon är snäll, hon står för vad hon säger och man kan lita på henne till 100! Är det något så är det alltid henne jag smsar liksom. Vi går liksom alltid runt i skolan och så typ men vi är inte så mycket på fritiden. Vi har alltid något att prata om och våran humor tillsammans är bäst! Om vi "bråkat" eller något så kan vi typ bara vara sura på varandra i en dag eller något, haha. Sen typ övrigt, haha, hon rider och är med sin kille typ, ah ni har ju läst om henne på bloggen innan ;) haha.
 
 
Sen är det väl Edin, världens bästa! Han ser alltid om det är något och kan prata med honom om typ allting. Kan lita på honom och han får mig alltid att skratta! Han är bäst på alla sätt och ja, han spelar fotboll också, haha. Hade kunnat skriva jättemycket om honom men 1 ord räcker, bäst. Kommer aldrig låta denna killen gå alltså, haha love u my friend! Så jävla snäll är han också.
 
 
Sen är det väl Kenny och Adam A med, världens skönaste killar alltså.
 Kenny kan man lita på och han är så jävla rolig, kan vara så oseriös med honom och han får mig alltid att skratta! Söt som fan med, haha! Nej, han är as kul och en kväll utan honom är inte kul! Han går på sån här boxningssak med, haha!
 Sen Adam, lilla Adam, haha ler bara jag säger det. Världens goaste person, seriöst! Kan vara mig själv med honom i alla lägen och han vet allt, the darkest secrets typ, han vet mycket som ingen annan vet och man kan verkligen lita på honom. Vi har känt varandra hela barndomen och varit tillsammas till och från några år, oseriöst dock haha! Nej, Adam är så jävla rolig och en as bra vän. Han kör cross med, hett! ;)
3 ord, Satsa tjejer förfan!! ;)
 
 
Sen är det många andra nära vänner, Amela, Boberg, Kimman, Silvia, Elizabeth, Davidsson Olivia, Laura, Felicia E, Vivi, Emma, typ alla i min klass och resten av nian, typ dom flesta i 8:an och vissa i 7:an som betyder jättemycket med men orkar inte skriva alla, haha!
 
 
Ni får lite bilder på dom flesta! :*
 
 
Så, sen har jag tyvärr knappt inga fler bilder, och inte bilder på alla ( ska fan gå runt och ta bilder på alla haha ) så till er som inte är med, i love you 2! 
 
fyfan vad långt inlägg, hahaaaa..
 
//Sofie
 
 

 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0