Lost my way

Hallojs!
 
Laaaam dag. Kollat på gossip girl och käkat massa gott. Mm.
 Var  ute och gick en sväng innan också, med Fanny! Haha najsnajs.
 
 ( anledningen till att jag gick var för att mina föräldrar hade detta " sofie, du kommer börja gå upp i vikt nu, kolla bara på förra sommaren, du måste börja röra på dig och blablabla. " ( för att inte ens tala om att mamma sa att jag borde köpa en storlek större i kläder eftersom att hon sa att jag gått upp för ett tag sen!!!!!!!!!!! snacka om lååågt. haha tack typ :( ) 
 
För att inte prata om att mamma tvingar med mig till boda borg med mina syskon imorgon. kul. -.-
nu ska jag kolla på "the boy in the stripped pyjamas" och gråta ögonen ur mig.
puss
 
LÅNGT INLÄGG AOMEN
 
<3333
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0