mitt hår

nu har vi gjort klart alla nationella prov för denna veckan! vi hade svenska-muntligt i måndags och so både tisdags och idag. imorgon har vi so-prov med och nästa vecka väntar de nationella i engelska + att vi har 2 inlämningar i so och no. men efter det verkar det inte vara så mycket kvar! inte alls många veckor kvar heller. kommer lipa sönder på avslutningen, haha.. :(
 
förresten, det var någon som undrade hur jag får mitt hår vågigt! jag sover faktiskt i en inbakad fläta, så det är ju inte mitt naturliga, utan mitt naturliga är som sagt rakt. men jag har inte det så ofta, ibland händer det att det blir så. men jag tycker inte om mitt raka hår så mycket, därför har jag vågigt istället! 
 
 
såhär ser det ut ''vågigt'' . nu är mitt hår lite slitet i och för sig, så det är inte så fint nu, måste verkligen klippa det snart!
 
..
 
kan ju även passa på och säga att jag jobbar både imorgon och på fredag, så det blir nog inte så mycket uppdatering förrän på lördag från mig! Sofie får hålla er uppdaterade!!
måste i alla fall säga att uppdateringen den här veckan har varit riktigt bra från min sida, haha! fast jag har haft mer och göra den här veckan än de veckorna jag inte har uppdaterat på, haha, måste nog bero på att det äntligen är vår! ;)
 
 
-Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0