Sanningar om mig själv

* Jag är inte rädd för att dö.
Vet att många är det men jag ser det inte ens som en stor grej? Liksom, det blir ju inte ens svart för allt slutar funka. Haha, okej låter som att jag ska gå och dö bara för det, haha men menar inte så, jaja ni förstår.
 
 
* Jag saknar att spela fotboll!!!
 
this is how you do it, bitches ;) hahaha , säger man så?
 
* Jag drömmer hela jävla tiden, varje natt.
Det är så hemskt, ibland kan jag inte urskilja på vad som har hänt och inte. Det är typ alltid om personer eller sjuka händelser, vaknar upp med värsta ångest ibland. haha  :(
 
 
* Jag blir besviken hur lätt som helst.
Och det är så jävla jobbigt, haha.. Typ bara, man tror att det är god mat, går ner så är det något man inte tycker om. Bara sånt kan förstöra timmar på min dag, haha.. :(
sååå sant.
 
 
* Jag har blivit jätterädd på sistone.
Mer mörkrädd, är rädd när jag är ensam hemma, känns som att någon jävel förföljer mig när jag är ute och går.. Haha, fyfan. Vad hände med tjejen som satt ensam och kollade på skräckfilmer?! Haha, tror det kom ifatt mig nu. 
 
 
* Har svååårt att visa mig helt ofixad bland folk.
Fine, jag tar bara mascara - men ändå, det gör så himla mycket. Håret måste jag platta haha, annars är det kaoos!
 
 
tidsinställt btw
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0